Portal psychologiczny: Instytut Psychologii Zdrowia

Budowanie wizerunku instytucji/służby i efektywne kontakty z mediami

Cele szkolenia: nabycie umiejętności skutecznego promowania działania własnej instytucji/służby w mediach i swobody w zarządzaniu relacjami z mediami.

Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom zdobycie lub pogłębienie wiedzy w następujących obszarach:

  • Specyfika pracy mediów i redakcji
  • W jaki sposób budować relacje z mediami?
  • Prawa i obowiązki dziennikarza i jego rozmówców (prawo prasowe)
  • Zasady tworzenia przejrzystych, ciekawych i twórczych komunikatów prasowych (pisemnych)
  • Jak dobrze „sprzedać” mediom to, czym się zajmujemy jednocześnie promując naszą działalność?
  • Jakie umiejętności są kluczowe podczas kontaktu z mediami?
  • W jaki sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach czyli o „apteczce pierwszej pomocy”
  • Jak przygotować się do wystąpień przed kamerą?
  • Jak budować treści stron internetowych i realizować interaktywną strategię Public Relations?

Trener: Magdalena Pietruszka-Pandey

Czas szkolenia: 8 godzin

Cennik

WARIANT I - cena szkolenia: 3.000 zł za grupę szkoleniową do 18 osób (cena obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz materiały dydaktyczne dla uczestników).

Miejsce szkolenia: na zamówienie konkretnego środowiska we wskazanym przez niego miejscu.

WARIANT II – zgłoszenia indywidualne – cena szkolenia: 250 zł (grupa min. 12 – maks. 18 osób)

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe dla uczestnika, lunch. Koszty dojazdu pokrywa uczestnik.

Wszelkie pytania oraz zgłoszenia udziału prosimy kierować do koordynatora szkoleń Pogotowia „Niebieska Linia” – Magdaleny Zych, na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub telefonicznie: (22) 824-25-01.

Formularz zgłoszeniowy

logo-z-napisem-białe